Veelgestelde vragen

Wij helpen je graag verder met onze FAQ

Neen. Voor de toegang tot de thermen wordt er niet gereserveerd. Je kan gewoon komen wanneer je wenst. De openingsuren vind je terug op deze site. Opgelet! Voor speciale cadeaubonnen of arrangementen dien je wel telefonisch te reserveren. Ben je niet zeker of is het niet helemaal duidelijk, aarzel dan niet om ons telefonisch te contacteren.
Je kan aan onze receptie cash betalen of met kaart. Wij aanvaarden zowel gewone bankkaarten als kredietkaarten (Visa, Mastercard, American Express, Maestro). Indien je met meerdere personen komt en je graag elk apart wenst te betalen, weten we dit graag op voorhand om zo het afrekenen te vergemakkelijken en wachtrijen aan de receptie te voorkomen. Je meldt dit liefst reeds bij de reservatie, anders gewoon bij het binnenkomen.
Bij reservaties van thermen met verzorgingen of ééndaagse arrangementen wordt er geen voorschot gevraagd. Wij vragen wel aan de klant onze annulatievoorwaarden te respecteren en minstens 48 uur op voorhand te annuleren. Bij hotelovernachtingen, meerdaagse arrangementen, grote reservaties of grote groepen, vragen wij steeds kredietkaartgegevens. Dit wordt besproken bij reservatie.
Reserveren kan enkel via telefoon, onze receptie is 7/7 bereikbaar van 9 tot 24 uur en dit op het nummer: +32 (0)2 759 81 96. Wie vragen heeft omtrent een bepaald arrangement of een reservatie kan ons altijd contacteren via e-mail (info@thermae.com). Je krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord. Voor dringende vragen contacteer je ons beter via telefoon.
Annuleren kan gratis tot 48 uur op voorhand. Nadien worden hier kosten voor in rekening gebracht. De planning wordt gebaseerd op het aantal reservaties. Wij vragen onze klanten hier rekening mee te houden en enkel te annuleren bij rampspoed (ziekte, ongeval, ...). Annulaties dienen steeds per telefoon te gebeuren.